Dagens craving – The galaxy skirt

Ledsen över den dåliga uppdateringen. Har haft lite strul med datorn (den låter väldigt läskigt ibland, men tror det kanske kan vara fläkten) så jag har inte vågat sitta vid den speciellt länge.

Gjorde ialafall ett snabbt kollage med en kjol som jag börjat drömma om nattetid. Helt ärligt. Jag älskar dessutom att sponsra privatpersoner som syr egna kollektioner och säljer på Etsy, så dessa snygga kjolar står högst upp på min vill ha-lista.

Här kan ni hitta säljaren, tygerna hon använder är specialdesignade med bilder tagna med Hubbleteleskopet och kjolen kostar 951 kr. Det finns även makalösa klänningar, scarfar och maxikjolar som alla drar tankarna till Christopher Kanes galaxykollektion, fast till ett billigare pris.

2 thoughts on “Dagens craving – The galaxy skirt

  1. Har precis hittat hit tack vare en random google-sökning och ville bara säga att jag kommer besöka sidan flitigt 🙂 Gilla!

Kommentera

