Peace & love!

Snart sätter jag mig på festivalbussen till Borlänge. Är taggad till 150000. Sist jag var på festival var 2004, men i år kändes det som att det var dags igen. Denna gång blir det Peace & Love. Har laddat med Almost Famous, slitna jeansshorts, Vasa sandwich och obligatoriska flipflops  (är för optimistik för gummistövlar). Ses i kanske i dimman?

Kommer ej ha datorn med mig såklart, och mobilen blir batterilös för det mesta, men jag ska se om jag hinner förbereda ett tidsinställt inlägg åt er, så att det slipper råda bloggtorka här i en hel vecka.

Men än så länge får ni en massa bilder på festivalmode och festivalstämning som inspirerar mig hur mycket som helst:

One thought on “Peace & love!

Kommentera

