Välkomna till Trendaid

Välkomna hit allihopa. Jag är glad att ni har hittat hit från min andra blogg Amaia Layla, eller kanske från något annat ställe.

Så en liten introduktion då för er nya läsare: Jag är en 23-årig tjej som  arbetat inom modebranschen i 3 år. När jag inte jobbar med kläder och accessoarer så spenderar jag kopiösa mängder tid framför olika modetidningar och hemsidor, och shopping ska vi inte ens tala om.

Jag vet att jag inte är ensam därute om att ha denna passion för mode, så därför tänkte jag att jag likagärna kan starta en full out modeblogg  där jag tipsar er läsare om alla snygga trender därute.

Kommentera

